SISÈ ORACIÓ

A continuació et proposo diversos Salms, tria el que més t'inspiri,
escriu-lo amb una cal·ligrafia bonica i finalment il·lustra'l.

Aquestes són les opcions:

Salm 37, 3-6
Confia en el Senyor, fes el bé,
i viuràs segur allà a on siguis.
Fes del Senyor la teva alegria:
Ell et donarà el que desitja el teu cor.
Posa el teu camí sota la mirada de Déu;
confia en ell, deixa'l fer:
farà que brilli la teva justícia com la llum,
la teva raó, com el sol de migdia.

Salm 131,1-2

Senyor, el meu cor no és ambiciós
ni són altius els meus ulls;
visc sense pretensions de grandeses
o de coses massa altes per a mi.
2 Jo em mantinc en pau,
tinc l'ànima serena.
Com un nen a la falda de la mare,
així se sent la meva ànima.

Salm 23, 1-4
El Senyor és el meu pastor: no em manca res.
Em fa descansar en els millors prats,
em guia fins a les aigües de la vida per camins segurs,
Malgrat que camini per la vall més fosca, no tinc por de cap mal.
Per què el meu Déu es cuida de mi.

Salm 34, 14-15
Aparta la llengua del mal de la mentida,
que no diguin res de fals els teus llavis.
Aparta't del mal i fes el bé,
busca la pau, procura aconseguir-la.










Comentaris